среда, 1 мая 2013 г.

Стефані Маєр «Молодий місяць»








Стосунки смертної Белли Свон і вампіра Едварда Каллена продовжуються. Його родина з радістю приймає дівчину як свою. Та закони природи (чи то пак – над природи) не обманути. Маленька необережність і Белла мало не стає здобиччю Джаспера. Зникнути з життя коханої – такий шлях обирає Едвард. Не заради себе, заради неї.
Але життя без коханого вампіра для Белли наче зупинилось. Вона втратила майже всіх друзів. Джейкоб – єдина розрада, ліки від пережитих нещасть.
Друга книжка вже не така цікава, як перша. Воно, певно, завжди так. Якось розтягнуто виходить. Менше дії, більше слів. Масштаби «нещасть» перебільшені. Я би швидше розізлилася на Едварда, побажала, аби він горів у пеклі, аніж розклеїлася. Та куди там мені, я ж не зрозумію їхнього «кохання» або ж – КОХАННЯ )).
А ще, я ненавиджу, коли в продовжені переказується, нагадується, що відбувалося в першій частині. Я пам’ятаю (!), що там відбувалося! І я не дебілка, аби це забути! Навіть, якщо б чекала рік на те продовження.
Читати? Так, гадаю, варто. Історія ще не закінчилася, тільки розпочалася. А попереду на героїв чекають нові пригоди.
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий